close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

מצלמת אבטחה לעסקים – שקט נפשי אמיתי

מערכת שורשה אייר, תשפג26/04/2023

מצלמות אבטחה הם כלי נהדר לשקט נפשי של בעל העסק, היא מונעת מראש מפגעים רבים, ומהווה כלי ראייתי בכל מקרה של מפגע או תרחישים לא נעימים

תגיות:
צילום: freepik

בעלי עסק? גם אתם נתקפים לפעמים חרדות שדברים נוראיים יתרחשו בעסק שלכם? שנוכלים יפרצו אליו, או אפילו שאחד מהעובדים יחתור תחתיכם ויניח את ידיו על ציוד יקר ערך? אם כן, זכרו שאינכם לבד. חששות אלו מופיעים באופן טבעי אצל כל אדם, ובעיקר אצל אלו שיש להם הרבה מה להפסיד. למעשה, כבר לפני למעלה מ-2000 שנה טבעו חז"ל את הפתגם "מרבה נכסים – מרבה דאגה".

ההיגיון של הפתגם, הוא שהשמירה על העושר והנכסים כרוכה בחוסר וודאות, ובהכרה בכך שתמורות רעות עלולות לחול בעולם, בין מאליהם ובין על ידי אנשים בעלי כוונות זדוניות.

שלוש בחינות להגנת

צילום: freepik
המצלמה
אך הטכנולוגיה הקיימת כיום, אינה דומה לזו שהייתה לפני 2000 שנה, וכיום, בהחלט יש דרכים מצוינות להקטין את הדאגה הזו! אחת הדרכים הפופולאריות, היא התקנת מצלמת אבטחה.

מצלמות האבטחה הם כלי יעיל במיוחד, משלושה צדדים עיקריים. ראשית, בפן הבסיסי ביותר, עצם הקיום של רשת מצלמות רחבה, הוא גורם המרתיע פושעים רבים, ומונע מהם לבצע את זממם מתוך החשש להיתפס.

שנית, במידה שכבר קרה דבר מה לעסק, כגון ציוד שנעלם או ניזוק במיוחד, מצלמות האבטחה יכולות לשחזר תמונות מלפני ימים רבים ואף כמה שבועות, ולראות בבירור את היום והשעה המדויקים בהם נעשה המעשה.

שלישית, תצלומי האבטחה יכולים לשמש ככלי ראייתי מעולה בתביעה בבית המשפט, או בהתדיינות מול חברת הביטוח. לצורך העניין, אם פוליסת הביטוח קובעת שהשמירה על חפצים או מתקנים מסוימים צריכה להיות בצורה מסוימת, וכתוצאה מגורם כזה או אחר הם נפגעו בכל זאת, צילומי האבטחה מוכיחים בצורה הטובה ביותר שאכן השמירה התרחשה כנדרש, וחברת הביטוח תידרש לפצות את מבוטחיה.

אם כן, התקנת מצלמת אבטחה לעסקים היא בהחלט דרך שעשויה לעזור לבעלי העסקים לישון טוב יותר בלילה.

סוגי מצלמות אבטחה
כדי לאפשר לעסקים רבים ככל האפשר לקבל מענה לצרכיהם, פותחו מספר רב של דגמים וסוגים שונים של מצלמות. לדוגמא, מצלמות אינפרא אדום, מצלמה המצוידת בפנסי לד לצורך הארה והבהרת התמונות בשעות הלילה ובחדרים חשוכים, ומצלמות כיפה המותקנות על התקרה של בית העסק.

בנוסף, ישנם סוגי מצלמה נוספים, שניתן להשתמש בהם במצבים רגישים במיוחד. לדוגמא, התקנת מצלמה נסתרת בתוך גלאי עשן או קופסת חשמל תמימים לכאורה, מאפשרת לבעל עסק לתפוס "על חם" עובד או עובדים שלו, אם הוא חושד שהם יבצעו נזק או גניבה. בנוסף, גם מצלמת גוף היא כלי נהדר לאדם שנדרש או מבקש לתעד סיטואציות רגישות שהוא באופן אישי נחשף או נתקל בהן.

לסיכום, מצלמות אבטחה הם כלי נהדר לשקט נפשי של בעל העסק, היא מונעת מראש מפגעים רבים, ומהווה כלי ראייתי בכל מקרה של מפגע או תרחישים לא נעימים.

הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה